mspbubblet.bloggplatsen.se

Alla inlägg under april 2012

Av mspbubblet - 29 april 2012 21:53

Hej allihopa som ser detta!

Jag är rätt så trött nu och jag hoppas att pappa kommer hem snart... VILL LIKSOM SOOOVA NU!????

Okej okej, jah ska nog va lugn :P Jag somnade klockan 1 igår typ och vaknade 06:14!!!



   

Av mspbubblet - 29 april 2012 21:31

Haha, rubriken säger ju allt; God "Kväll!"

Asså...Jag vet nt riktigt men man säger ju "God Morgon"? Då kan man väl säga "God Kväll" också? (det låter lite fail, jag vet! xD)


Pappa skulle åka till vår sommarstuga (som ligger typ 14 mil härifrån!).

Men han skulle bara dit över dagen och komma hem klockan 6. Sen skulle han iväg på ett "ärende" så jah va hemma själv ett tag. Sen kom farmor förbi. Hon hade några småkakor med sig, sen fikade vi lite och nu är klockan 21:39! -.-'

Men nu ska jag titta på en film elr nåt och vänta tills pappa kommer! 


Längtar tills imorron för då ska jag få en ny cykel!♥ + det är "majbrasan" elr vare nu heter.


 

Av mspbubblet - 29 april 2012 18:19

Hej igen, nu blire här inget långt inlägg så hejdå!


  

Av mspbubblet - 28 april 2012 09:22

Klockan är 09:25 och nu ska jag berätta en dålig sak: Nån har pillat in nåt under min bokstav O irl! Jag blir galen! Den är jätte trög nu -.-


Men en sak är bra och det är att jag var bjuden på ett pool party igår kväll!   Vi åt godis och korv och så badade vi ju såklart! ;)


Men nu ska jag nt blogga mer idag, för jag tror jag ska vara med nån kompis idag elr nåt sånt. Men här kommer en bild:

Vare här det gamla gamla gamla (som det först såg ut) or  WHAT!?      

Av mspbubblet - 24 april 2012 19:56

Ny animering av mig,Haha    

Nt direkt så snygg då men det var iaf en animering!

Av mspbubblet - 24 april 2012 15:53

 
Av mspbubblet - 23 april 2012 17:59

Guh va sött! Jag va bara i lvl 8 då.....♥  


Aja, Idag vare en Rolig dag, vi skulle klä ut oss till en bokfigur eftersom det är typ "Internationella Bokgrejsimojsen" idag...JAG KLÄDDE UT MEJJ TILL EN KANIN!!!!!  KANINER I ETT BADKAR, KANINER I ETT BADKAR, KANINER I ETT BADKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR.....NANANAN
ANA!!!!

Okej, då fortsätter vi med bloggningen:

      Hahahahaha................! ._.  Vi fick läsa mycket idag...Som den där LÄSKILLEN! <------        


Vet ni? Alla säger att de är så bra på graffiti...men inget kan slå min graffiti:



. <------Ser ni vad det är?


-Inte? Okej det är en sten.


-Fin....   

Tack....   

Av mspbubblet - 20 april 2012 21:42

PAHAHAHAHA!!!!!!!! MIN TECKNING SOM JAG SKICKADE IN I MSP'S TECKNINGSTÄVLING ÄR MED I MSP TV!!!!!!

HAHAHAHAH! 

Den var mycket bättre innan jag färglagde den...Aja, som bevis har jag en bild: HAHAHAHAH! xD 

Presentation


Hajj Hajj på Dajj!
Jag bloggar om msp och lite annat...Jag heter Julia-Sweet! på msp och frågor och kommentarer tar jag gärna emot ;D
Följ gärna bloggen!
Hare så bra!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Söt

Cursors-4U.com

pekpil

Cheetah Print Pointer

Sött

Happy Apple

J

Dragonica Emoticon Happy Tongue

mus!

Orange Drink Plastic Cup

musse

Orange Drink Plastic Cup
Coke Slushie
Coke Slushie
Lollipop

Ovido - Quiz & Flashcards