mspbubblet.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Nu fick jag tydligen...

Av mspbubblet - 17 augusti 2012 21:32

en kommentar om att killen på bilden nt var Justin100 men nt vet jag o.o Vem vet? Det där kanske är Picasso's BARNBARN! Haha närrå men hörni, jag tycker den här bloggen är SUPERTRIST! Men Gurkan, Vrf tycker du att din egna blogg är dålig? OwO

Javet inte :'o Joorrå men det är för det är ingen som kommenterar, nästan inga frågor o inga besökare! HELT ÖDE TYYP!

-.- Nu har jag typ blivit besatt av denna blogg så tyvärr slutar jag inte blogga :D Men alltså..JAG HAR TRÅKIGT!

Skriv en kommentar snälla du framför skärmen! jag ber dig! ;D

 

JUSTIN100 IRL FINNS UNDER DETTA INLÄGG! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

OMG

Av mspbubblet - 3 januari 2015 17:17

Loggade precis in på denna blogg efter typ 2 år hahah  Minns när jag alltid bloggade här omg   LÄS MIN NYA PERSONLIGA BLOGG --> juliaengs.blogg.se ...

Av mspbubblet - 25 augusti 2012 20:54

längre, mspbubblet är öde. Jag har en annan ny blogg som är roligare, av den blir jag glad och nu känner jag mig gråtfärdig. Jag tror att det här är det sista inlägget ;(...

Av mspbubblet - 23 augusti 2012 07:16

Hej igen :) Jag kollar på nåt mystiskt program ...Jaja ...Här kmr det lite nyheter:   Det finns en apa...och den är SUPERFARLIG! det gick på radio igårkväll! och han har rymt (apan alltså) från en lägenhet på 37 våningar! men apan hade tur, för...

Av mspbubblet - 22 augusti 2012 18:28

Idag har faktiskt varit en bra dag. Jag cyklade till skolan och det lönade sejj! Jag cyklade hem med mina vänner och här kmr lite nya grejer jag har märkt på msp:   Man kan klicka på sig själv! ^^ IGEN         Nyheterna har ändrats ^^ ...

Av mspbubblet - 21 augusti 2012 14:54


Rubriken säger allt, jaa, här kmr de bra nyheterna!     Naaaaw ♥ EHm..och de dåliga är att det finns en blogg som bara är 3 sidor och har inget intressant ....Bloggen är helt vit typ och dom skriver typ "idag är det skola, älskarejj gmn!! &h...

Presentation


Hajj Hajj på Dajj!
Jag bloggar om msp och lite annat...Jag heter Julia-Sweet! på msp och frågor och kommentarer tar jag gärna emot ;D
Följ gärna bloggen!
Hare så bra!!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Söt

Cursors-4U.com

pekpil

Cheetah Print Pointer

Sött

Happy Apple

J

Dragonica Emoticon Happy Tongue

mus!

Orange Drink Plastic Cup

musse

Orange Drink Plastic Cup
Coke Slushie
Coke Slushie
Lollipop

Ovido - Quiz & Flashcards